Rockhopper Geldi!

The Fair'in başlamasıyla Rockhopper Geldi Ve İşte Getirdikleri
Evet Yine Şapka Ama Bu Bence Güzel Bir Şapka :)














Gorkem2003

5 yorum:

Pembis dedi ki...

yine şapka ama güzel bir şapka :D

Pembis dedi ki...

ve gorkem benim sitemde çalışmak istiosan baska sitelerden ayrılman lazm yoksa kopyacılık oluyor bu yüzden ya benimki ya da başkasının ki ve şunuda söliyim oğuzun sitesinin logosunu ben onlara vermiştim hemen almışlar :(

Adsız dedi ki...

Hmm ok

Berdanbaba dedi ki...

iğrenç çekmişsin

Adsız dedi ki...

İyide Sanene Kardeşim İşine Baksana La